Τι πρέπει να κάνουν οι πελάτες της International Life

Έγραψε ο kingadmin 17/05/2017 0 Σχόλια

Τι πρέπει να κάνει κάθε πελάτης της International Life

Υπάρχουν πέντε μεγάλες κατηγορίες πελατών της International Life.

Η πρώτη κατηγορία που δείχνει από τα στοιχεία να είναι και η μεγαλύτερη, περιλαμβάνει όσους έχουν συμβόλαια νοσοκομειακής περίθαλψης, τα οποία μεταβιβάζονται τώρα στην Εθνική Ασφαλιστική.

Το πρώτο που πρέπει να κάνουν όσοι ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είναι, με την βοήθεια του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή τους, να ελέγξουν, στην ιστοσελίδα της εταιρείας, αν το συμβόλαιό τους όντως περιλαμβάνεται σε αυτά που μεταβιβάζονται. Για να το κάνουν αυτό, ελέγχουν τον «Πίνακα Μεταβιβαζόμενων Ατομικών Συμβολαίων» ο οποίος έχει αναρτηθεί με τον τίτλο αυτόν σε εμφανές σημείο στην διεύθυνση www.inlife.com.gr, μαζί με σχετικές πληροφορίες – σημειώσεις.

Για τα συγκεκριμένα συμβόλαια, ο διαχειριστής προτρέπει τους συμβαλλόμενους να εξοφλήσουν τυχόν ανείσπρακτη δόση ασφαλίστρων μέχρι την Παρασκευή 29/7 ώστε να διευκολυνθεί το έργο της μεταβίβασης.

Η δεύτερη κατηγορία αφορά ατομικά συμβόλαια που δεν μεταβιβάζονται στην Εθνική και τα οποία έχουν αξία εξαγοράς.  Για αυτά τα συμβόλαια δίνεται επίσης η δυνατότητα εάν το επιθυμεί ο συμβαλλόμεος, να καταθέσει αίτηση εξαγοράς στην εταιρεία έως 31/7, με την συνδρομή φυσικά του Ασφαλιστικού του Συμβούλου.

Η πληρωμή των ποσών εξαγοράς θα ξεκινήσει με σειρά προτεραιότητας από την 16η Σεπτεμβρίου και μετά.

Η επόμενη, τρίτη, κατηγορία αφορά ατομικά συμβόλαια που δεν μεταβιβάζονται και δεν έχουν δικαίωμα εξαγοράς. Για τους κατόχους αυτών των συμβολαίων, η σύσταση του ασφαλιστικού διαχειριστή είναι να αναζητήσουν με τη συνδρομή του Διαμεσολαβητή τους ασφαλιστική κάλυψη σε άλλη ασφαλιστική εταιρεία της επιλογής τους όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και για αυτά τα συμβόλαια γίνεται προσπάθεια να βρεθεί λύσημέσω της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Ιδιαίτερη ευαισθησία πρέπει να δείξουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, όχι μόνο για τα χρήματα των ασφαλισμένων σε συμβόλαια αποταμιευτικού χαρακτήρα που δεν έχουν δικαίωμα εξαγοράς, αλλά και για τις όποιες περιπτώσεις ασφαλισμένων με κεφάλαια θανάτου ή αναπηρίας, των οποίων ενδέχεται να έχει απολεσθεί η δυνατότητα εκ νέου ασφάλισης, λόγω ιατρικού ιστορικού.

Η τέταρτη κατηγορία αφορά ομαδικά συμβόλαια αποταμιευτικού χαρακτήρα (συνταξιοδοτικά).

Σε αυτές τις περιπτώσεις καλούνται οι συμβαλλόμενοι με την συνδρομή των Διαμεσολαβητών, να καταθέσουν αίτημα ακύρωσης του ομαδικού συμβολαίου τους, ώστε επίσης μετά την 16/9/16, να καταβληθούν τα αποθέματά τους στους ασφαλισμένους.

Ταυτόχρονα, ο διαχειριστής προτρέπει, με την συνδρομή των Ασφαλιστικών Συμβούλων να διερευνήσουν εκ νέου την ασφάλισή τους σε άλλη ασφαλιστική εταιρεία.

Στην τελευταία, πέμπτη, κατηγορία ανήκουν όλα τα υπόλοιπα ομαδικά,  δηλαδή ομαδικά που αφορούν παροχές υγείας. Σε αυτή την περίπτωση η προτροπή του εκκαθαριστή είναι μέσω των Διαμεσολαβούντων να αναζητηθεί άλλη ασφαλιστική εταιρεία για τον συμβαλλόμενο. Σε περίπτωση υλοποίησης της νέας ασφάλισης, ο συμβαλλόμενος δικαιούται να ζητήσει την ακύρωση του υπάρχοντος ομαδικού από την International Life.

Βεβαίως για τα παραπάνω συμβόλαια αν υπάρχουν οφειλόμενα ασφάλιστρα, αυτά πρέπει να καταβληθούν ώστε να πληρωθούν οι αντίστοιχες απαιτούμενες αποζημιώσεις.

Αυτό που αξίζει επίσης να σημειωθεί στην όλη προσπάθεια ενημέρωσης που γίνεται για τους υπάρχοντες πελάτες, είναι ότι σε κάθε περίπτωση αναδεικνύεται και τονίζεται η σημασία του Διαμεσολαβητή στην όλη διαδικασία μεταφοράς ή εξαγοράς συμβολαίων. Ταυτόχρονα, φαίνεται να προκύπτει η εξασφάλιση των δικαιωμάτων του σε περίπτωση συνεργασίας με την Εθνική Ασφαλιστική.

 

Πηγή : www.insuranceforum.gr

Αφήστε σχόλιο